PREGLED VRAČIL
Naša politika vračil in reklamacij traja 14 dni. Če je od vašega nakupa minilo že več kot 14 dni, vam ne moremo ponuditi celotnega vračila ali zamenjave.
Da bi bil izdelek upravičen do vračila, mora biti neuporabljen in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži.
Nekatere vrste blaga so izvzete iz vračila. Blaga, ki se hitro pokvari, ni mogoče vrniti. Prav tako ne sprejemamo izdelkov, ki so intimno ali sanitarno blago, nevarnih materialov ali vnetljivih tekočin ali plinov.
Dodatni izdelki, ki jih ni mogoče vrniti:
- Darilne kartice.
- Programski/digitalni izdelki, ki jih je mogoče prenesti.
- Nekateri izdelki za zdravje in osebno nego.
Za dokončanje vračila potrebujemo račun ali dokazilo o nakupu.
Nakupa ne pošiljajte nazaj proizvajalcu.
V nekaterih primerih se odobrijo le delna povračila:
- Vsak izdelek, ki ni v prvotnem stanju, je poškodovan ali mu manjkajo deli iz razlogov, ki niso posledica naše napake.
- Vsak izdelek, ki je vrnjen več kot 14 dni po dostavi.
VRAČILA
Po prejemu in pregledu vašega vrnjenega izdelka vam bomo poslali elektronsko sporočilo, s katerim vas bomo obvestili, da smo prejeli vaš vrnjeni izdelek. Prav tako vas bomo obvestili o odobritvi ali zavrnitvi vračila.
Če bo vračilo odobreno, bo obdelano in na vašo kreditno kartico ali prvotni način plačila bo v določenem številu dni samodejno preneseno dobroimetje.
ZAMUJENA ALI MANJKAJOČA VRAČILA
Če vračila še niste prejeli, najprej še enkrat preverite svoj bančni račun.
Nato se obrnite na podjetje za izdajo kreditnih kartic, saj lahko traja nekaj časa, preden bo vaše povračilo uradno knjižno.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto traja nekaj časa, preden je povračilo knjiženo.
Če ste storili vse to in še vedno niste prejeli povračila, se obrnite na nas na naslov info@tomtek.eu.
VRAČILO IZDELKOV KUPLJENIH PO AKCIJSKI CENI
Vračilo je mogoče vrniti samo za izdelke z rednimi cenami, za izdelke iz razprodaje pa vračila žal ni mogoče vrniti.
ZAMENJAVE
Izdelke zamenjamo le, če so okvarjeni ali poškodovani. Če ga želite zamenjati za enak izdelek, nam pošljite e-poštno sporočilo na naslov info@tomtek.eu in svoj izdelek pošljite na naslov: Cesta borcev 7, 1358 Log pri Brezovici, Slovenija.
DARILA
Če je bil izdelek ob nakupu označen kot darilo in poslan neposredno vam, boste prejeli dobropis za vrednost vrnjenega izdelka. Po prejemu vrnjenega izdelka vam bomo po pošti poslali darilni bon.
Če izdelek ob nakupu ni bil označen kot darilo ali pa je obdarovanec naročilo poslal sebi, da bi ga pozneje podaril vam, bomo obdarovancu poslali povračilo, on pa bo bil obveščen o vrnitvi.
POŠILJANJE
Če želite izdelek vrniti, ga morate poslati po pošti na naslov Cesta borcev 7, 1358 Log pri Brezovici, Slovenija.
Stroške pošiljanja za vračilo izdelka plačate sami in se ne povrnejo. Če prejmete vračilo, bodo stroški povratnega pošiljanja odšteti od vašega vračila.
Glede na to, kje živite, lahko traja, da zamenjani izdelek prispe do vas.
Če pošiljate izdelek, vreden več kot 50 EUR, razmislite o uporabi storitve sledenja pošiljk ali nakupu zavarovanja pošiljke. Ne jamčimo, da bomo prejeli vaš vrnjeni izdelek.
IMATE DODATNA VPRAŠANJA?
Za vprašanja v zvezi z vračili in vračili nas kontaktirajte na info@tomtek.eu.